« Rujan 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
RADNO VRIJEME
8.00 - 14.00
KNJIŽNIČARKA:
KLARA STOJAKOVIĆ, mag bibl.
Projekt „Čitanjem do sebe“
Učenici 2.a i 3.a razreda sa svojim učiteljicama sudjeluju u projektu „Čitanjem do sebe“ koje provode psihologinja Orjana Marušić Štimac i knjižničarka Klara Stojaković.
Priču Ana i gospodin Strahojed poslušali su učenici 3.a razreda dok je 2.a razred poslušao priču pod nazivom Brigaš i Trebaš.
Ove vrijedne priče pomažu djeci da bolje razumiju svoj unutarnji svijet emocija i da jačaju samopouzdanje.
Naš 1. b razred u školskoj je knjižnici poslušao priču „Ružna petorka". Jako im se svidjela ova prelijepa priča koja uči djecu toleranciji i uvažavanju različitosti te razvija njihovu empatiju i suosjećanje prema životinjama.
Nakon čitanja smo razgovarali, rješavali listić i, naravno, uživali u finom čaju i keksićima.
Veselimo se sljedećoj čajanci!
Učenici 3. a razreda sa svojim su se učiteljicama uključili u projekt „Čitanjem do sebe“ koji provode psihologinja Orjana Marušić Štimac i knjižničarka Klara Stojaković.
Poslušali su priču Mirko Bjesomirko koja govori o samokontroli, odnosno o samoregulaciji emocija. Mirko i gospodin Bjesomir naučili su učenike kako u stanjima visoke uzbuđenosti i preplavljenosti neugodnim emocijama ponovno steći smirenost i kontrolu nad svojim mislima i ponašanjima.
Bilo je jako zanimljivo. Veselimo se sljedećem druženju!
Učenici 1. b razreda imali su svoju 2. čajanku u školskoj knjižnici. Uz čaj i fine kekse poslušali su priču „Mjesta ima na metli svima“ autorice Julie Donaldson. To je čarobna priča o prijateljstvu i vještici dobrih namjera koja velikodušno prima na svoju metlu čitav niz životinja. Nakon slušanja priče, bojali su i izrezivali likove iz priče.
Danas su ugostili učenike 3. b razreda kojima se svidjela priča i druženje uz čajanku.
Veselimo se sljedećim pričama!
Učenici Školskog poslijepodneva uključili su se u program 15. Festivala prava djece. U školskoj su knjižnici sudjelovali na radionici Pomažem drugima, pomažem sebi te pogledali film Najbolji prijatelj.
Cilj ovog programa je upoznati učenike i učenice s volontiranjem; razviti osjećaj tolerancije i empatije prema životinjama, potaknuti učenike i učenice na volontiranje i osvijestiti im da mogu biti pozitivna promjena u društvu.
Učenici 3.a i 3.b razreda u pratnji svojih učiteljica i knjižničarke sudjelovali su u programu poticanja čitanja na temu „Životni put jedne knjige“. Ovaj program održava se uz potporu Ministarstva kulture u knjižarama Znanja diljem Hrvatske, a cilj mu je potaknuti interes za knjigom kod djece i mladih.
Na kraju ovog zanimljivog druženja knjižara Znanje darovala je školsku knjižnicu kao svakog učenika vrijednim knjigama.
Učenici naše škole i ove su se godine uključili u kazališnu pretplatu HNK Ivana pl. Zajca, Matineje u Zajcu.
Sezona je otvorena edukacijskim koncertom pod nazivom „Beethoven za 5“ koji je izveo Riječki simfonijski orkestar pod dirigentskom palicom mladog dirigenta Valentina Egela.
Naš 1. b razred uključio se sa učiteljicama Helenom i Kristinom u zanimljiv projekt Čajanka s tetom Juliom. Na prvoj čajanci poslušali su priču Julie Donaldson Što je bubamara čula ovaj put. Svrha ovog projekta je upoznati djela omiljene dječje spisateljice Julie Donaldson te razvijati kulturu čitanja. Nakon što su sa zanimanjem poslušali priču koju im je pročitala knjižničarka Klara, riješili su listić sa zadacima i izradili bubamaru od papira. Uz sve to uživali su u finom čaju i keksićima.
Učenici 1. a, 1. b i 1. c razreda u pratnji svojih učiteljica posjetili su školsku knjižnicu. Knjižničarka je učenike upoznala s knjižnicom, uputila ih na pravila ponašanja te im objasnila pravila posudbe i čuvanja knjiga. Prvaši su sa zanimanjem poslušali priče koje im je knjižničarka pročitala: Uljuđeni vuk (1. b), Žinko u školi (1. c) i Kako je zeko zavolio knjižnicu (1. a).
Nakon slušanja oduševljeno su listali brojne slikovnice i časopise. Na kraju sata, učenici su posudili slikovnicu po vlastitom izboru. Dragi prvaši, uživajte u čitanju!
Učenici 2. b razreda uključili su se u knjižničarski projekt Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja.
Projekt se provodi u hrvatskim i slovenskim školskim knjižnicama na način da se u hrvatskim se školama čitaju prijevodi slovenskih autora, a u slovenskim hrvatskih autora. Odabrali smo poznatu priču Frana Levstika „Tko je Videku napravio košuljicu“ o malenom, skromnom dječaku koji voli prirodu i nesebično pomaže životinjama pa mu one odluče uzvratiti ljubav i prijateljstvo.
Završni susret s partnerskom školom Anton Ukmar iz Kopra održan je online 24. svibnja 2023. kada smo jedni drugima predstavili svoj grad i školu, prezentirali djela koja smo čitali, aktivnosti kojima smo čitanje popratili te razmijenili iskustva i dojmove.
Voditeljice projekta u 2. b razredu su učiteljica Nataša Belić i knjižničarka Klara Stojaković.
Učenici 8. d razreda sudjelovali su na edukacijskom programu na temu Film i diskusija: integracija osoba s invaliditetom.
Učenici su prije diskusije pogledali pet kratkih dokumentarnih filmova Isti, a različiti o mladim osobama koje se suočavaju s različitim vrstama invaliditeta i načinima na koje ih savladavaju.
Danas su učenici mlađih razreda naše škole u sklopu pretplate Matineje u Zajcu pogledali predstavu „Matovilka“.
Predstavu u produkciji Kazališta Tvornica lutaka izvode renomirani hrvatski glumci: Borko Perić, Filip Detelić, Matija Šakoronja i Josip Brakus.
Matovilka je predstava koja donosi sreću, igru i veselje uz bitnu poruku ljubavi, upornosti i nesebičnosti
.