« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Svi učenici LIADOa sastali su se u subotu 28. siječnja ispred Muzeja moderne i suvremene umjetnosti u 9:50 sati. Učenici su s mentorima, asistenticama i muzejskom pedagoginjom Ivanom Lučić razgledati izložbu Ines Matijević Cakić "Kuća bez temelja". U Dječjoj kući održala se radionica crtanja temeljem viđene izložbe.
Referirajući se na zadatosti izložbenog prostora, umjetnica ga ispunjava razapetim nitima povezanim u različitim smjerovima i na različitim visinama tako da čine prostornu mrežu. Gustom mrežom u sjećanje priziva dječje igre iz svog djetinjstva u kojima bi se uz brojalice sapletale niti u komplicirane forme iz kojih je potrebno pronaći put ili pronaći rješenje za njihovo rasplitanje.
Gusto postavljene i isprepletene niti uvod su u instalaciju, a ujedno je to i prepreka koju posjetitelj treba premostiti kako bi pronašao put i približio se pojedinom crtežu.
Na prazninama nastalima unutar mreže postavljeni su crteži različitih dimenzija, rukom iskinutih rubova, izrađenim olovkom na papiru, a prikazuju interijere iz autoričina doma ili detalje koji okružuju i pobuđuju sjećanja na određena subjektivna iskustva.
Ovim radom Ines Matijević Cakić sublimira teme kojima se već duži niz godina bavi u svom umjetničkom radu: govori o intimnom životnom prostoru, iznosi iskustva vezana uz dom i obitelj, problematizira emocionalno stanje straha, neizvjesnosti i nestabilnosti uzrokovane nametnutim okolnostima na koje pojedinac ne može utjecati. Fizičkim postavljanjem niti u prostor vizualizira se ideja prolaza i pronalaska puta u nepoznatim i nesigurnim situacijama koje interpretiramo kao umjetničko razmišljanje na osobnoj razini, ali i općenito o stanju u društvu. Razvučene niti vizualno djeluju poput povučenih linija pa se one mogu doživjeti i kao crtež u prostoru.