« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Iako su još najmlađi učenici i većina njih ne poznaje sva slova, iako nisu razvili vještinu čitanja uključili su se u eTwinning -ov projekt poticanja početnog čitanja.
U učionici se nalazi kutak za čitanje u kojem se nalaze slikovnice koje mogu čitati u organiziranom slobodnom vremenu. Česti su posjetitelji školske knjižnice u kojoj ih rado dočekuje knjižničarka Klara.
Nizom aktivnosti koje su se odradile već se vidi pomak u čitanju i razvija se ljubav prema pričama i slikovnicama:
1. aktivnost – Prvi put u školskoj knjižnici (1.10.2021.)
2. aktivnost – uz svjetski Dan zaštite životinja (4.10.2021.) "Ježić Žinko
3. aktivnost – “Bubamara traži točkice” (13.10.2021.)
Učiteljica Petra Kapović Vidmar ispričala je učenicima 1.b razreda priču “Bubamara traži točkice” koja je njezin autorski rad. Kolegica Petra je autorica terapeutskih priča za djecu. Objavila je zbirku priča Sedam putovanja.
Učenici su radosno prihvatili slušanje još jedne od mnogih priča te povratno aktivno razgovarali o dojmovima, likovima i radnji priče.
Nakon razgovora učiteljica Petra zamolila ih je da likovnim izražajem pokažu na koji način su je doživjeli. Slijedila je još jedna likovna aktivnost – izrada bubamara od kolaža.