« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Članak u Novom listu napisala je novinarka Karolina Krikšić Vidas
Učenici 2.b razreda uključili su se u projekt eTwinning portala pod nazivom "Slikovnica moga zavičaja,grada i razreda". U projektu učenici drugih razreda iz raznih krajeva naše domovine, stvaraju slikovnicu svoga zavičaja. Svoje vršnjake upoznaju slikom i riječima o školi koju pohađaju, kako izgleda njihov nastavni i radni dan, koje hobije imaju, čime se vole baviti, koje su zanimljvosti i običaji rodnog grada i zavičaja. Nakon tri tjedna, koliko slikovnica ostaje u razredu, šalju je poštom vršnjacima iz raznih krajeva Republike Hrvatske. “Slikovnicu” prati i medvjedić Tedi (maskota), koji provodi vrijeme s učenicima u razredu i obilascima. Uz pomoć ovog projekta upoznavanje različitih zavičaja RH (kao temeljnog cilja nastave PID-a) odvija se na jedan drugačiji, zanimljiviji način.
U projekt su se uključili u listopadu 2018., a realizacija projekta odvijala se od 14.siječnja do 7.veljače 2019.
Učenici 2.b razreda, u društvu medvjedića Tedija, riječima , crtežima i fotografijama, vrijedno su predstavili svoj razred, školu, svoj grad i zavičaj.
Budući da su učenici drugih razreda planirali program Škole u prirodi realizirati u Fužinama upravo u terminu kada je “Slikovnica” trebala poštom putovati u 2.razred OŠ Ivanke Trohar, razredne učiteljice dogovorile su da primporedaju obave “uživo”.
Učiteljica Elvira Burić i njezinih 5 učenika s nestrpljenjem su dočekali svoje vršnjake iz Rijeke, a još više medvjedića Tedija. Nakon što je ravnateljica škole Jasna Štimac, toplo i srdačno pozdravila sve drugaše iz Tesle, sudionici projekta odvojili su se u njihovu učionicu. Teslići su svoj rad predstavili usmenim izlaganjem, listajući stranice “Slikovnice”, a sve to pod budnim okom medvjedića Tedija, sad već u rukama malih Fužinaraca. I oni su ukratko predstavili sebe i svoje mjesto. Slijedilo je kratko čašćenje uz sok i kekse, a učiteljice su se složile da je “živa riječ” i osobni kontak dragocjeniji od moderne tehnologije. Ovo je do sada bio jedini ovakav način predaje slikovnice u navedenom projektu.
Članak na web stranici OŠ Ivanke Trohar
Nataša Belić