« Travanj 2026 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Primili smo Nacionalne oznake kvalitete za rad na mnogim eTwinning projektima. Učenici sa svojim učiteljicama sudjelovali su u projektnim zadatcima, suradničkim aktivnostima i predstavljali svoj rad projektnim partnerima.
Čestitamo!
U projektu „Third Graders Learn English“ sudjelovali su učenici 3. a razreda. Sve su projektne aktivnosti dostupne na stranici projektnih partnera:
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/third-graders-learn-english-2023-24/twinspace/pages/topics i na poveznici.
U projektu su sudjelovali učenici 5. a razreda. Sve su projektne aktivnosti dostupne na stranici projektnih partnera:
Sve projektne aktivnosti učenika 6. d, 7. a i 7. b. dostupne su na poveznici:
U eTwinning projektu „100. dan škole Udruge Zvono“ sudjelovali su učenici 6. d, 7. a i 7. b. Njihove su aktivnosti dostupne na poveznici:
Za sudjelovanje u projektu primili smo potvrdu Udruge Zvono.
Sve aktivnosti učenika 5. a, 6. d., 7. a i 7. b razreda u projektu „Uz čitanje riječi rastu 4“, koji se realizirao tijekom nastavne godine, objedinjene su na poveznici:
Projektnim aktivnostima izrade kuće od recikliranoga materijala i pričom “The Fox and the hedgehog” učenici 3. a završavaju ovogodišnje sudjelovanje na eTwinning projektu Third Graders Learn English. Slijedi evaluacija i prijava za oznaku kvalitete.
Aktivnosti iz projekta dostupne su na poveznici.
Tema projekta u siječnju koja se nastavila i u veljači bila je Predmeti naših predaka. Učenici su donijeli u školu jako stare i vrijedne predmete koje su koristili njihovi predci (roditelji, bake, djedovi, šukunbake, šukundjedovi), a svaki od njih ima svoju priču koju su „ispričali“ razrednom izložbom u svojoj učionici. Na istu temu nastali su crteži na nastavi Likovne kulture i opisi predmeta na nastavi Hrvatskog jezika. Izložbu su rado pogledali i učenici škole.
Na sljedećoj poveznici prikazane su sve aktivnosti:
U videokonferenciji eTwinning projekta 100. dan škole Udruge Zvono 2024. učenici 7. a razreda družili su se s projektnim partnerima iz OŠ Blage Zadre iz Vukovara. Učenici su predstavili svoje škole i jedni drugima predstavili dio radova nastalih tijekom projektnih aktivnosti povodom 100. dana nastave.
U projektnu aktivnost eTwinning projekta „Uz čitanje riječi rastu 4“ učenici 7. razreda uključili su se izradom video radova s vizualizacijom poezije Dobriše Cesarića.
https://www.canva.com/design/DAF7THtup40/eGcaYDQoInm
FUAGFfonKiQ/watch?utm_content=DAF7THtup40&utm_campaign=designshare&
Učenici 6. d, 7. a i 7. b razreda priključili su se eTwinning projektu 100. dan škole Udruge Zvono 2024. Projekt se tradicionalno obilježava u brojnim europskim zemljama. Na nacionalnoj razini obilježavamo ga ostvarujući cilj projekta: okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj i međunarodnoj razini odabranim sadržajima obilježiti ovaj dan u školi. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika, igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti.
Osmislili smo sljedeće projektne aktivnosti koje će se realizirati na na satovima Hrvatskoga jezika, na satu dopunske nastave i na satu dodatne nastave.
100 ( ili 10 x 10 ) aktivnosti učenika 6. d, 7. a i 7. b razreda
10 osmosmjerki - digitalni alat: Word Search Lab
Zaljubljen do ušiju, Miro Gavran (7. a)
2. 10 prijelomnih vijesti – digitalni alat: Breaking News i Google Slide
Zaljubljen do ušiju, Miro Gavran (7. a)
3. 10 digitalnih radova (7. a)
4. 10 videonajava – djela za cjelovito čitanje po izboru učenika (svi učenici)
5. 10 digitalnih razglednica (7. b)
6. 10 opisa likova – digitalni alat: Word Art, Priče iz davnine, Ivana Brlić Mažuranić (6. d)
7. 10 glagola u svim oblicima (6. d)
8. 10 haikua (dodatna nastava)
9. 10 umnih mapa za ponavljanje i usustavljivanje gradiva (7. b)
10. 10 izreka o školi, učenicima, znanju… (dopunska nastava)
Naša je škola primila i treću Europsku oznaku kvalitete za izvanredan rad na eTwinning projektu realiziranom tijekom šk. g. 2022./2023. - Second Graders Learn English.
U obrazloženju piše:
„To znači da su Vaš rad, rad Vaših učenika i suradnja s vašim partnerima zadovoljili kriterije Okvira oznake kvalitete i dobili visoku ocjenu.
Kao rezultat toga, dobit ćete potvrdu koju možete ispisati i staviti na istaknuto mjesto u svojoj školi. Također, vaš će projekt biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.
Još jednom čestitamo i nadamo se da ćete nastaviti organizirati visokokvalitetne projekte s drugim eTwinning učiteljima.“
Čestitamo učenicima ovogodišnjeg 3. c razreda koji su marljivo sudjelovali u svim projektnim aktivnostima.
Naša je škola primila dvije Europske oznake kvalitete za izvanredan rad na eTwinning projektima realiziranim tijekom šk. g. 2022./2023. - Lektiru u ruke, čitajmo bez muke i Uz čitanje riječi rastu 3.
Uvrstili smo se među 494 dobitnika iz Republike Hrvatske.
U obrazloženju piše:
„To znači da su Vaš rad, rad Vaših učenika i suradnja s vašim partnerima zadovoljili kriterije Okvira oznake kvalitete i dobili visoku ocjenu.
Kao rezultat toga, dobit ćete potvrdu koju možete ispisati i staviti na istaknuto mjesto u svojoj školi. Također, vaš će projekt biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.
Još jednom čestitamo i nadamo se da ćete nastaviti organizirati visokokvalitetne projekte s drugim eTwinning učiteljima.“
Čestitamo učenicima ovogodišnjeg 6. d, 7. a i 7. b razreda koji su marljivo sudjelovali u svim projektnim aktivnostima.
Učenici 3. b razreda uključeni su u eTwinning-ov projekt „Lets travel to the past“. U mjesecu prosincu tema projekta bili su božićni običaji i čestitke nekad i danas. Kako bi što više i bolje doznali kako je to nekad bilo, ponovno su u goste pozvali djedove i bake. Puno su naučili i, što je najvažnije, lijepo su se družili i gosti i domaćini.
Hvala Nikinoj prabaki Anđeli, Davidovoj baki Larisi i Leoninom djedu Božidaru koji je za ovu priliku došao iz Delnica.
Na istu temu svojim čestitkama iznenadili su korisnike doma za starije Sv. Matej na Saršonima i tako učinili malo dobro djelo te barem nakratko izazvali radost ljudima u domu.
Sve aktivnosti nalaze se na poveznici: https://bit.ly/3vn4IjH.
U videokonferenciji eTwinning projekta „Zdrave prehrambene navike“ učenici 4. a i 6. d naše škole družili su se s projektnim partnerima iz OŠ Blage Zadre iz Vukovara i JU OŠ „Sveti Sava“ iz Foče.
Vidjeli smo mnoštvo učeničkih radova, uživali u slikama, riječi i pjesmama.
učiteljice Sunčica Gačić i Ivana Smolčić Padjen
Osnovna škola Nikola Tesla Rijeka i Osnovna škola Blage Zadre Vukovar 14. 12. imali su videoizložbu svojih radova za eTwinning projekt „U svijetu likovnih umjetnika 6“.
Prvaši iz Vukovara pokazali su nam svoje radove:
a četvrtaši iz Rijeke radove po uzoru:
U suradničkoj projektnoj aktivnosti učenici 6. d razreda naše škole izrađivali su društvene igre namijenjene projektnim partnerima - učenicima 5. c razreda OŠ Eugena Kumičića iz Slatine. Poslali smo im svoje društvene igre i već primili paket od naših prijatelja iz Slatine koji nas je silno obradovao.
Ivana Smolčić Padjen
U suradničkoj projektnoj aktivnosti učenici 7. a i 7. b izrađivali su čitalačke grafite temeljem pročitane pripovijetke Duga Dinka Šimunovića. Projektni su partneri dužni autoricama projekta poslati tri najuspješnija rada koja će biti uvrštena u izložbu. Za pomoć smo se obratili profesoru likovne kulture Igoru Malnaru, koji je odabrao radove Franke Imgrund i Nade Šarić iz 7. a te Anamarije Čar iz 7. b razreda.
Videokonferenciju su održali projektni partneri - 5. i 6. razred OŠ Nikola Tesla, Rijeka i osmi razred OŠ Ivana Gorana Kovačića, Vrbovsko, s učiteljicom Manuelom Valenčić. Učenici su se upoznali, predstavili svoje škole, jedni drugima pokazali svoje dosadašnje radove u projektu i dogovorili buduće suradničke aktivnosti. Naši su Teslići pokazali svoje agamografe, akrostihe, blackout poeziju, društvene igre i štapne lutke.
Ivana Smolčić Padjen
Videokonferenciju su održali projektni partneri - 5. razred OŠ Nikola Tesla, Rijeka i osmi razred OŠ Ivana Gorana Kovačića, Vrbovsko, s učiteljicom Manuelom Valenčić. Učenici su se upoznali, predstavili svoje škole, jedni drugima pokazali svoje dosadašnje radove u projektu i dogovorili buduće suradničke aktivnosti. Naši su Teslići projektnim partnerima pokazali svoje kaligrame, akrostihe, štapne lutke, dnevnike čitanja, slikovnicu i način na koji koriste informacijsko-komunikacijsku tehnologiju.
Ivana Smolčić Padjen
U našoj školi puno je eTwinning projekata i svi rado sudjeluju u njima. Tako i 4. a razred sa svojom učiteljicom Sunčicom sudjeluje u eTwinning projektu: „U svijetu likovnih umjetnika 6“.
Na satu Likovne kulture imali su videokonferenciju sa slikarom Mislavom Lešićem. Predstavio im se i odgovarao na mnoga postavljena pitanja. Uživali su na ovakvom satu Likovne kulture i upoznavanju umjetnika, a ujedno su i stvorili prekrasna umjetnička djela uz obrađenu lektiru Šumu Striborovu.
U suradničkoj projektnoj aktivnosti učenici 6. d razreda izradili su društvene igre koje se temelje na romanu Pavla Pavličića Trojica u Trnju. Dio igara poslali smo projektnim partnerima, učenicima 5. razreda OŠ Eugena Kumičića iz Slatine.
Ivana Smolčić Padjen
Projekt se provodi od 1. studenog do 1. lipnja u školskoj 2023./2024. godini tijekom nastave hrvatskoga jezika.
Tijekom projekta predviđene su sljedeće etape:
1. prijava partnera u projekt
2. predstavljanje projektnih partnera uporabom Padleta
3. provođenje kreativnih aktivnosti u interpretaciji lektire
4. prikaz ostvarenih kreativno inovativnih aktivnosti uz fotografije i kratak opis aktivnosti
5. valorizacija i evaluacija projekta
6. izrada online publikacije u alatu Wakelet kojom će se prikazati najzanimljivije i inovativne kreativne aktivnosti i učiniti dostupnima i drugim učenicima i učiteljima.
Svaki učitelj, sudionik projekta, osmišlja kreativne aktivnosti za učenike tijekom ili nakon čitanja lektire.
Svoje ideje, učenička ostvarenja i rezultate rada treba prikazati na svojoj TwinSpace stranici te ih razmijeniti s ostalim partnerima projekta.
Ivana Smolčić Padjen
U suradničkoj projektnoj aktivnosti zadatak je potaknuti druge da se zaljube u knjigu. Potrebno je izraditi infografiku, plakat ili brošuru u fizičkom ili digitalnom obliku i pokloniti rad kome želimo.
Učenici 5. a, 6. d, 7. a i 7. b svoj rad poklanjaju knjižnici OŠ Nikola Tesla.
Njihovu prezentaciju možete pogledati na poveznici:
https://www.canva.com/design/DAFzT2jbIzM/UOkzci6zbw9nn9tYxwGCww/view?
utm_content=DAFzT2jbIzM&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&
Ivana Smolčić Padjen
Dana 25. 10. učenici 7. a i 4. a sudjelovali su u zajedničkim aktivnostima eTwinning projekta „Zdrave prehrambene navike“.
Provedene su 3 aktivnosti:
1. Bee traži put do jabuke
2. Kodiranje
3. Programiranje i odgovaranje na pitanja o zdravoj prehrani.
I veliki i mali uživali su u druženju i zajedničkom radu.
Učenici 6. d razreda obilježili su Mjesec hrvatske knjige. Interpretirali su odabrane pjesme Vesne Parun, ilustrirali ih, vizualizirali njezine stihove uporabom različitih digitalnih alata, a zatim izražajno čitali pjesme na zajedničkom druženju – čajanki u školi.
Udobno smješteni, neki odjeveni u pidžamu, neki s papučama na nogama, s jastučićima i omiljenim plišancima u rukama, uz svjećice smo pili čaj, grickali keksiće i čitali jedni drugima.
Našom čajankom predstavit ćemo se projektnim partnerima u suradničkoj aktivnosti Obilježavanje važnih datuma.
Hvala našoj kuharici Marini Tomić i učiteljici Sunčici Gačić na pomoći u realizaciji!
Jako nas je razveselila ova obavijest:
Congratulations! You have been awarded with a National Quality Label for your project Dan jabuka 2022.
uz komentar: Tijekom provedbe ovog eTwinning projekta korištene su razne pedagoške inovacije. Projekt je integriran u kurikulum. Suradnja i komunikacija među partnerskim školama je ostvarena suradničkim radom i putem videokonferencija. Korišten je veći broj web alata tijekom provedbe projekta. Diseminacija je provedena na web stranicama škole. Evaluacija projekta je provedena.
Cilj je projekta razvijati zdrave prehrambene navike učenika u različitim aktivnostima, osvijestiti potrebu za pravilnom i zdravom prehranom obilježavanjem Dana zahvale za plodove zemlje i Dana jabuka, upoznati učenike s utjecajem određene vrste hrane na njihovo zdravlje te proširiti znanje o povezanosti hrane sa zdravljem.
Aktivnosti:
1. Prehrambene navike (listić)
2. Crtanje na ploči
3. Pixel art jabuka
4. Black out poezija
5. Bee traži put do jabuke (programiranje)
6. Igra: Tko će prije popuniti polja jabuke
7. STEM igra: Pronađi put do jabuke
8. Videokonferencija
9. Zlatna jabuka tekst
10. Izradi 3D jabuku
11. Sorte jabuka
12. Evaluacija projekta
Učenici 6. d, 7. a i 7. b razreda ove su se školske godine uključili u eTwinning projekt „Zdrave prehrambene navike“ (prethodnih godina poznat kao „Dan jabuka“).
Projekt je uvršten u Školski kurikulum i prikupljene su potrebne suglasnosti roditelja. Aktivnosti će se realizirati tijekom redovne nastave hrvatskoga jezika.
Cilj je projekta razvijati zdrave prehrambene navike učenika u različitim aktivnostima, osvijestiti potrebu za pravilnom i zdravom prehranom obilježavanjem Dana zahvale za plodove zemlje i Dana jabuka, upoznati učenike s utjecajem određene vrste hrane na njihovo zdravlje te proširiti znanje o povezanosti hrane sa zdravljem.
Suradnja s projektnim partnerima provodit će se u listopadu i studenom 2023. godine. Svi će projektni partneri surađivati će na eTwinning live platformi. Organizirat će se videokonferencije škola partnera, na kojima će se učenici međusobno upoznati i surađivati.
Učenici promišljaju o svojim vrlinama i jakim stranama; u čemu su dobri i što mogu poboljšati te na umnoj mapi zajednički pišu sinonime za feel-good osjećaje te predlažu aktivnosti koje potiču osjećaj zadovoljstva.
Rezultati ankete provedene s učenicima govore koliko su bili zadovoljni provedenim projektnim aktivnostima.
6. b i razrednica Daniela Pavlak Ćoso
Učenici su izrađivali košarice s cvijećem, a na svakoj peteljci bio je kupon za mamu. Mama može svakoga dana izabrati različitu uslugu: čišćenje sobe, zagrljaj, masažu i sl.
Svatko u obitelji treba ispunjavati obveze primjerene dobi. Dijeljem kućanskih poslova nastaje više zajedničkog kvalitetnog vremena.
6. b i razrednica Daniela Pavlak Ćoso