« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Već 2. školsku godinu u našoj se školi, u 2.a razredu pod vodstvom učiteljice Mirjane Kovačić i u 2. b razredu pod vodstvom učiteljice Snježane Skitarelić, provodi program PATHS.
PATHS - RASTEM je sveobuhvatan program za promicanje emocionalne i socijalne kompetencije i smanjivanja agresije i nasilnih ponašanja u ranoj osnovnoškolskoj dobi. Kod djece promiče povećanje samokontrole, bolje razumijevanje osjećaja i emocionalnih stanja, vještine rješavanja problema u međuljudskim odnosima, bolje odnose s vršnjacima te daje poseban naglasak na razvoj samopoštovanja djece.
Mali web novinari razgovarali su s učenicima i zapisali neke njihove dojmove o "pacu":
PETAR 2.a: Učimo kako se lijepo ponašati i o semaforu kontrole.
FILIP 2.a: Semafor kontrole je semafor koji uči kako se smiriti kad si ljut i nezadovoljan.
ENI 2.a: Učimo o osjećajima koji mogu biti ugodni i neugodni.
DOMAGOJ 2.a: Svaki put na satu PATHS-a biramo Učenika dana koji na kraju dana nosi pohvalu u kojoj učenici i on sam napišu u čemu su bili dobri, a njegov posao je pomagati učiteljici i prijateljima i biti im uzor.
IVOR VID 2.b: Sviđa mi se kako učimo osjećajima i ponašanju. Volim biti učenik dana i kada sam pohvalljen.
LARA: 2.b: Ja jako volim biti učenik dana jer tada pomažem učiteljici i sjedim do nje. Sretna sam kad na kraju dana dobijem pohvale od prijatelja.
Kaja Tarin Rupčić i Hrvoje Valić 3.a