« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učenici petog i šestog razreda okupili su se u kompleksu Rikard Benčić, doznali ponešto o (ne tako davnoj) povijesti objekata unutar kompleksa (osobito o Rafineriji šećera, Tvornici duhana i Tvornici motora), te promatrali arhitekturu današnjeg Muzeja moderne i suvremene umjetnosti, Palače šećerane i Dječje kuće. Učenici su analizirali teksture i ritam oblika na pročeljima, te su fotografirali cjelovite zgrade ili detalje. U prostorima Palače šećerane u sklopu Muzeja grada Rijeke realizirali su likovne radove. Skicirali su oovkom na papiru željene oblike (figurativne ili apstraktne) u cilju postizanja harmonične ili kontrastne kompozicije. Unutar predviđenih oblika su kolažem i rapidografima dodavali izmišljene ili realne teksture.
Učenici sedmog i osmog razreda razgledali su aktualnu izložbu „Ni stijega ni bijega“, razgovarali su s kustosicom o izloženim likovnim djelima petnaest likovnih umjetnika. Predstavljeni umjetnici i njihova djela zauzimaju se za temeljne probleme umjetnosti, izvedbene uvjerljivosti u interpretaciji tih problema, zasebnosti rukopisa, balansa misaonog udjela i čulnog doprinosa te, nadasve, znanja ili intuitivne spoznaje umjetnika o karakteru, statusu i poziciji slike/skulpture u vremenu njihove realizacije. Nakon upoznavanja sa svakim likovnim djelom tj. njegovom porukom, učenici su odabrali jedno koje ih je emotivno potaklo na razmišljanje. Skicirali su rekonponirani odabrani motiv olovkom na papir težeći kontrastnim oblicima i dinamičnoj kompoziciji. Slikali su masnim ili suhim pastelom rabeći valere tj. kolorisntičko ili tonsko oblikovanje. Nakon radionice učenici su svoje radove postavili u suodnos s umjetničkim djelima.