Vršnjačko podučavanje u sklopu UNICEF-ovog projekta

U sklopu UNICEF-ovog projekta „Podrška djeci i obiteljima u migracijama u procesu zaštite i integracije u Hrvatskoj“ nekoliko je inojezičnih učenika 7. razreda naše škole sudjelovalo u vršnjačkom podučavanju u Geografiji, Kemiji i Matematici.

Odabrani uspješni učenici u navedenim predmetima pod vodstvom njihovih predmetnih učitelja tijekom četiri susreta pomagali su inojezičnim učenicima u snalaženju na geografskim kartama, korištenju periodnog sustava elemenata i u rješavanju linearnih jednadžbi. Radna atmosfera bila je ugodna i opuštena, a učenici koji su podučavali inojezične učenike tražili su različite zanimljive načine da im približe i razjasne gradivo. Tako je inojezičnim učenicima vršnjačko podučavanje pomoglo u boljem razumijevanju nastavnog sadržaja te u pisanim i usmenim provjerama. Na kraju su učenici poželjeli da je vršnjačko podučavanje moguće iz više nastavnih predmeta te da traje tijekom cijele školske godine.

Pročitajte još

Prva samostalna izložba našeg učitelja

Prva samostalna izložba našeg učitelja

Prva samostalna izložba našeg učitelja U ponedjeljak 28. srpnja 2025. u Gradskoj galeriji Turnac u Novom Vinodolskom, naš učitelj Igor Malnar otvorio je svoju prvu samostalnu izložbu pod nazivom „Polusvijet“.Bilo je zanimljivo zaviriti u njega, gledajući ga kroz...

Odluka o odabiru udžbenika za školsku godinu 2025./2026.

Odluka o odabiru udžbenika za školsku godinu 2025./2026.

Odluka o odabiru udžbenika za školsku godinu 2025./2026. Sukladno čl. 10. st. 6. Zakona o udžbenicima  i drugim obrazovnim materijalima za osnovnu i srednju školu (NN 116/18, 85/22) u nastavku objavljujemo Odluku o odabiru udžbenika kao i popis odabranih udžbenika za...

Skip to content