Vršnjačko podučavanje u sklopu UNICEF-ovog projekta
U sklopu UNICEF-ovog projekta „Podrška djeci i obiteljima u migracijama u procesu zaštite i integracije u Hrvatskoj“ nekoliko je inojezičnih učenika 7. razreda naše škole sudjelovalo u vršnjačkom podučavanju u Geografiji, Kemiji i Matematici.
Odabrani uspješni učenici u navedenim predmetima pod vodstvom njihovih predmetnih učitelja tijekom četiri susreta pomagali su inojezičnim učenicima u snalaženju na geografskim kartama, korištenju periodnog sustava elemenata i u rješavanju linearnih jednadžbi. Radna atmosfera bila je ugodna i opuštena, a učenici koji su podučavali inojezične učenike tražili su različite zanimljive načine da im približe i razjasne gradivo. Tako je inojezičnim učenicima vršnjačko podučavanje pomoglo u boljem razumijevanju nastavnog sadržaja te u pisanim i usmenim provjerama. Na kraju su učenici poželjeli da je vršnjačko podučavanje moguće iz više nastavnih predmeta te da traje tijekom cijele školske godine.

