Obilazak Trsata u sklopu UNICEF-ovog projekta

Dana 29. travnja 2025. godine u sklopu UNICEF-ovog projekta „Podrška djeci i obiteljima u migracijama u procesu zaštite i integracije u Hrvatskoj“ inojezični učenici od 3. do 8. razreda te učenici 5. razreda koji pohađaju izvannastavnu aktivnost Građanski odgoj i obrazovanje i dodatnu nastavu iz Povijesti sudjelovali su na prvoj terenskoj nastavi upoznavanja kulturnih znamenitostima Grada Rijeke. Učenici su uz stručno vodstvo učiteljica Ane Bilen i Dijane Jakovac Zorić posjetili Trsat (Stube Petra Kružića, Crkvu Majke Božje Trsatske i Frankopanski kaštel). Na povratku prema školi starom cestom Lujzijanom prošli smo pored tvornice Hartera te prateći tok Rječine stigli do škole.

Naši učenici koji dolaze iz raznih dijelova svijeta (Ukrajine, Rumunjske, Kolumbije…) imali su priliku uživati u zajedničkoj šetnji i ležernom druženju. Uz lijep i sunčan dan posjetili smo vrijedne riječke znamenitosti te puni dojmova poželjeli ponovno zajedno šetati našim gradom. Veselimo se idućim aktivnostima!  

Aktivnosti su dio programa „Podrška djeci i obiteljima u migracijama u procesu zaštite i integracije u Hrvatskoj“. Program zajednički provode Švicarsko državno tajništvo za migracije (SEM) i UNICEF u Hrvatskoj, a podržan je sredstvima Fonda za brzi odgovor drugog švicarskog doprinosa”.

Pročitajte još

Osmaši na terenskoj nastavi u Vukovaru

Osmaši na terenskoj nastavi u Vukovaru

Osmaši na terenskoj nastavi u Vukovaru Učenici osmih razreda naše škole protekla su dva dana proveli na terenskoj nastavi u Vukovaru u organizaciji Memorijalnog centra Domovinskog rata Vukovar, tijekom koje su imali priliku upoznati se s poviješću jednog od...

Učenici razredne nastave u HKD-u

Učenici razredne nastave u HKD-u

Učenici razredne nastave u HKD-u Učenici razredne nastave pogledali su mjuzikl „RockeRin“ u HKD-u. Riječ je o mjuziklu iz školskih klupa koji donosi svevremensku ljubavnu tinejdžersku priču uz pratnju poznatih riječkih pjesama. Pozorno smo pratili priču o djevojci...

Skip to content